rękodzieło i inne

Witraże, frywolitka igłowa, decoupage i wszystko co przyniesie los ...
Jeżeli zainteresowały Cię moje pracę i cokolwiek chciałabyś mieć dla siebie- pisz, na pewno coś poradzę :]

Wszystkie przedmioty jakie pokazuję na swoim blogu są do sprzedania, jeżeli nie, zaznaczam to, ale mogę zawsze wykonać taką samą lub podobną.

Wszystkie pracę, zdjęcia oraz tekst zamieszczane na tym blogu są moją własnością i jestem ich autorką. Dlatego, proszę nie kopiuj ich bez mojej zgody.

Etykiety

witraż (18) zawieszka (9) frywolitka (7) kolczyki (7) biały (6) haft krzyżykowy (6) wiosna (6) Wielkanoc (5) niebieski (5) prezent (5) serce (5) kwiaty (4) zielony (4) zima (4) kot (3) anioł (2) bociany (2) czerwony (2) folk (2) mozaika (2) renifer (2) zdjęcia (2) bałwan (1) choinka (1) ciasteczka (1) decoupage (1) dla dzieci (1) gwiazdka (1) kubek (1) kury (1) pocztówki (1) tutorial (1) zawieszki (1) żółty (1)

poniedziałek, 2 lutego 2015

mozaiki bociany




W czasie sesji wszystko jest lepsze od uczenia się, a już robienie mozaiki ze szkła - dużo lepsze :)
a w szczególności, że chciałabym je oddać dla zamawiającego :) dwie różne bo nudno mi by było :) 




Pod spodem zdjęcie, po nałożeniu fugi grafitowej. 
Niestety nie mam zdjęć skończonych prac 






5 komentarzy:

  1. Fantastyczne bociany! Pięknie Ci wyszły :). Nie wiem czemu, ale jakoś wyobraziłam sobie jak rozbijasz w domu wszystko co szklane, żeby zrobić z tego mozaiki :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozaikę wykonuje z pozostałości szkła z witrażu :) ale rozbijanie wszystkiego .... ciekawe :)

      Usuń
  2. Piękne obrazy. Bociany zawsze mi się kojarzą z naszą piękną wsią :).

    Ja myślałam, że bez tego tła, to już jest skończone :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna mozaika:) To musiało być pracochłonne.
    Podziwiam i pozdrawiam:)
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) pracochłonna - nie przeszkadza mi to ale jak potem wyglądają moje palce, szkoda mówić :)

      Usuń