rękodzieło i inne

Witraże, frywolitka igłowa, decoupage i wszystko co przyniesie los ...
Jeżeli zainteresowały Cię moje pracę i cokolwiek chciałabyś mieć dla siebie- pisz, na pewno coś poradzę :]

Wszystkie przedmioty jakie pokazuję na swoim blogu są do sprzedania, jeżeli nie, zaznaczam to, ale mogę zawsze wykonać taką samą lub podobną.

Wszystkie pracę, zdjęcia oraz tekst zamieszczane na tym blogu są moją własnością i jestem ich autorką. Dlatego, proszę nie kopiuj ich bez mojej zgody.

Etykiety

witraż (18) zawieszka (9) frywolitka (7) kolczyki (7) biały (6) haft krzyżykowy (6) wiosna (6) Wielkanoc (5) niebieski (5) prezent (5) serce (5) kwiaty (4) zielony (4) zima (4) kot (3) anioł (2) bociany (2) czerwony (2) folk (2) mozaika (2) renifer (2) zdjęcia (2) bałwan (1) choinka (1) ciasteczka (1) decoupage (1) dla dzieci (1) gwiazdka (1) kubek (1) kury (1) pocztówki (1) tutorial (1) zawieszki (1) żółty (1)

czwartek, 19 lutego 2015

już jakby Wielkanocno


Powoli wracam, choć tyle do zrobienia ... Po sesji ale w trakcie realizacji praktyk i 
dużego zamówienie na 50 sztuk jajek wielkanocnych w formie witrażu - ciągle się robi :)
Oczywiście dla potwierdzenia, zdjęcie na razie pierwszego jaja :) 
Niedługo więcej zdjęć.


4 komentarze:

  1. Śliczne;) czekam zatem z niecierpliwością na porcję kolejnych;P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O maniu 50 sztuk ... to chyba wiele pracy nad takimi cudeńkami :).

    Jajko jest piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. tak 50 sztuk też mnie przerażało :) ale jak wpadła w wir pracy to jakoś lepiej się zrobiło ... :) miło mi że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty sobie jaja robisz? ;) Chyba ze mnie :D Piekne są Twoje witraże. 50 sztuk tez zrobiło wrażenie :D promyki śle.

    OdpowiedzUsuń