rękodzieło i inne

Witraże, frywolitka igłowa, decoupage i wszystko co przyniesie los ...
Jeżeli zainteresowały Cię moje pracę i cokolwiek chciałabyś mieć dla siebie- pisz, na pewno coś poradzę :]

Wszystkie przedmioty jakie pokazuję na swoim blogu są do sprzedania, jeżeli nie, zaznaczam to, ale mogę zawsze wykonać taką samą lub podobną.

Wszystkie pracę, zdjęcia oraz tekst zamieszczane na tym blogu są moją własnością i jestem ich autorką. Dlatego, proszę nie kopiuj ich bez mojej zgody.

Etykiety

witraż (18) zawieszka (9) frywolitka (7) kolczyki (7) biały (6) haft krzyżykowy (6) wiosna (6) Wielkanoc (5) niebieski (5) prezent (5) serce (5) kwiaty (4) zielony (4) zima (4) kot (3) anioł (2) bociany (2) czerwony (2) folk (2) mozaika (2) renifer (2) zdjęcia (2) bałwan (1) choinka (1) ciasteczka (1) decoupage (1) dla dzieci (1) gwiazdka (1) kubek (1) kury (1) pocztówki (1) tutorial (1) zawieszki (1) żółty (1)

czwartek, 26 lutego 2015

dalej jajka, ale ...




Nadal jajka :) już śnią mi się po nocach :) ale aby odpocząć od tych owalnych kształtów ... wymyślam coś innegonp. żonkile :) proste, szybkie akurat aby się oderwać :) 



ostatnio wertuje cały internet w poszukiwaniu ciekawych prac plastycznychdla najmłodszych dzieci, na zajęcia, które prowadzę w Gminnym Ośrodku Kultury a przy okazji oglądam wiele innych rzeczy :) jak hafty, witraże innych itpi tyle mam pomysłów, inspiracji że życia mi chyba nie starczy :) a przynajmniej mój P. musiałby mi pomagać - na co się chyba nie zgodzi ... :) 





7 komentarzy:

  1. Jajka wychodzą Ci wspaniale, ale muszę przyznać, że żonkile urzekły mnie jeszcze bardziej...Rewelacja!
    A i powodzenia Ci życzę w dalszej "jajecznej produkcji":P
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Ciebie artystka :).

    Oj tak realizuj inspiracje, a ja będę się nimi zachwycać :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje wszystkim za pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żonkile są genialne:) Świetnie oddałaś charakter tych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń