rękodzieło i inne

Witraże, frywolitka igłowa, decoupage i wszystko co przyniesie los ...
Jeżeli zainteresowały Cię moje pracę i cokolwiek chciałabyś mieć dla siebie- pisz, na pewno coś poradzę :]

Wszystkie przedmioty jakie pokazuję na swoim blogu są do sprzedania, jeżeli nie, zaznaczam to, ale mogę zawsze wykonać taką samą lub podobną.

Wszystkie pracę, zdjęcia oraz tekst zamieszczane na tym blogu są moją własnością i jestem ich autorką. Dlatego, proszę nie kopiuj ich bez mojej zgody.

Etykiety

witraż (18) zawieszka (9) frywolitka (7) kolczyki (7) biały (6) haft krzyżykowy (6) wiosna (6) Wielkanoc (5) niebieski (5) prezent (5) serce (5) kwiaty (4) zielony (4) zima (4) kot (3) anioł (2) bociany (2) czerwony (2) folk (2) mozaika (2) renifer (2) zdjęcia (2) bałwan (1) choinka (1) ciasteczka (1) decoupage (1) dla dzieci (1) gwiazdka (1) kubek (1) kury (1) pocztówki (1) tutorial (1) zawieszki (1) żółty (1)

poniedziałek, 23 lutego 2015

jajko za jajkiem



Jajko za jajkiem ... :) i tak w kółko. 
Ale daję radę, większość rzeczy, które musiałam zrobić zostały ogarnięte :) 
Plan studiów- lepszego nie mogło być - tyle wolnego czasu = tylko tworzyć :)
A i mój P. zadowolony, że będę więcej w domu, nawet jeśli będę 
"dłubała" jak on to mówi :)

Wielkanoc za pasem, także biorę się do roboty :) 




Niedługo więcej jajek :) 

2 komentarze:

  1. Piękne :).

    Takie cudeńka ze szkiełek. Musiałabyś kiedyś pokazać proces tworzenia takich cudeniek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają:) Ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń