rękodzieło i inne

Witraże, frywolitka igłowa, decoupage i wszystko co przyniesie los ...
Jeżeli zainteresowały Cię moje pracę i cokolwiek chciałabyś mieć dla siebie- pisz, na pewno coś poradzę :]

Wszystkie przedmioty jakie pokazuję na swoim blogu są do sprzedania, jeżeli nie, zaznaczam to, ale mogę zawsze wykonać taką samą lub podobną.

Wszystkie pracę, zdjęcia oraz tekst zamieszczane na tym blogu są moją własnością i jestem ich autorką. Dlatego, proszę nie kopiuj ich bez mojej zgody.

Etykiety

witraż (18) zawieszka (9) frywolitka (7) kolczyki (7) biały (6) haft krzyżykowy (6) wiosna (6) Wielkanoc (5) niebieski (5) prezent (5) serce (5) kwiaty (4) zielony (4) zima (4) kot (3) anioł (2) bociany (2) czerwony (2) folk (2) mozaika (2) renifer (2) zdjęcia (2) bałwan (1) choinka (1) ciasteczka (1) decoupage (1) dla dzieci (1) gwiazdka (1) kubek (1) kury (1) pocztówki (1) tutorial (1) zawieszki (1) żółty (1)

czwartek, 26 marca 2015

koniec jajek




A ja ciągle w trybie robienia jajek :) ale już koniec :) całe zlecenie 50 sztuk oddane :)
teraz tylko pojedyncze sztuki się sprzedają :)  



2 komentarze:

  1. A szkoda, bo świetne te Twoje jajka;:P Te niebieskie są śliczne, piękny kolor;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :).

    Ciekawa jestem co teraz stworzysz :).

    OdpowiedzUsuń